גליל מדבקות להדפסה

המדבקות הן אחד הדברים שלא מקבלים את הכבוד הראוי להן. הרבה מאוד טעויות ובעיות נחסכות באמצעות השימוש עם מדבקות, בעיקר במקומות גדולים כמו מפעלים או מחסני ענק שבהן מדבקות הברקוד המכילות את המידע אודות המוצר או הקרטון מאפשרות לדאוג לסדר תמידי במקום. למעשה, חלק גדול מן העבודה במקומות שבהם יש מערך הפצה או מחסן גדול שמכיל פריטים רבים מתבצע באמצעות מדבקות ברקוד ומכשירים לסריקת ברקוד המאפשרים לפענח את המשמעות של הברקוד. למעשה, הדפסה של מדבקות מתבצעת במכשיר מיוחד שנקרא מדפסת מדבקות המאפשר הדפסה של מדבקות בהתאמה אישית ובעיצוב הנדרש בלחיצת כפתור היישר מהמחשב או מהטלפון הנייד. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להכניס למכשיר גליל מדבקות מתאים, וללחוץ על כפתור ההדפסה.

מדבקות בגלילים נייר וואלום

מהי מדפסת מדבקות וכיצד היא נראית?

מדפסת מדבקות יכולה להיות מכשיר קטן ונייד שאיתו ניתן ללכת ממקום למקום, ויכולה להיות גם מכשיר ענק ותעשייתי המחובר לחשמל המאפשר להדפיס כמות אדירה של מדבקות מדי יום. למעשה, כל חברה או עסק שרוצים להשתמש עם מדבקות, צריכים להחליט האם יהיה נוח להם לעבוד עם מכשיר נייד וקטן, אך כזה שצריך הטענה מדי פעם. או שיתאים עבורם מכשיר גדול אשר מצריך חיבור לחשמל, ויכול להדפיס כמות גדולה של מדבקות. למעשה, במקומות גדולים במיוחד משלבים בין השניים: כאשר יש צורך בהדפסה של כמות גדולה של מדבקות דומות מדפיסים במכונה הגדולה, וכאשר העובדים מסתובבים במפעל או במחסן, או אפילו יוצאים לשטח הם יכולים לקחת איתם את מדפסת המדבקות האלחוטית ולהדפיס מדבקות לפי הצורך במקום.

למה לא להדפיס מדבקות בבית דפוס?

הדפסה של מדבקות בבית דפוס יכולה להיות פתרון עבור מקומות בהם מדפיסים תבנית קבועה פחות או יותר של מדבקות, ולא צריכים כל הזמן לשנות את הכיתוב את העיצוב של המדבקה. כמובן, שבמקרה כזה אספקת המדבקות תלויה בבית הדפוס וצריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק שהמדבקות לא נגמרו. אמנם, כאשר מדובר על חברה שרוצה להדפיס מדבקות באופן קבוע, הדרך הטובה ביותר היא פשוט לרכוש מדפסת מדבקות ולתפעל אותה לבד. במקרה שכזה הדבר היחיד שצריך לרכוש בכדי לתפעל אותה באופן שוטף הוא גליל מדבקות למדפסת שהוא בעצם כמו נייר למדפסת רגילה.

אילו גלילי מדבקות ניתן לרכוש?

ישנם סוגים שונים של גלילי מדבקות – גליל מדבקות עגולות, גליל מדבקות מרובעות, גלילים מסוגים שונים של חומר וכמובן רמות שונות של איכות. כאשר אתם רוכשים גליל מדבקות למדפסת חשוב לזכור שהגליל חייב להתאים עבור המדפסת שאיתה אתם עובדים, ויש לוודא זאת עוד לפני הרכישה. בכל מקרה, כדאי לוודא תמיד שיש לכם מלאי עודף של גלילי מדבקות מאחר ובלעדיהן לא תוכלו להמשיך ולהדפיס.

היכן רוכשים מדפסת מדבקות וגלילי מדבקות?

המקום המתאים עבור רכישה של מדפסת מדבקות או גלילי מדבקות הוא חברה אשר עוסקת בפתרונות הדפסה על גבי מדבקות. חברה שכזאת מכירה את המכשירים השונים עבור הדפסת מדבקות, והיא תדע לייעץ לכם איזה דגם כדאי לכם לרכוש ויתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. למעשה, מלבד מדפסת מדבקות תעשייתית ומדפסת מדבקות אלחוטית ישנה גם מדפסת מדבקות ביתית אשר גודלה בערך כמו גודל של קופסת נעליים, והיא מאפשרת הדפסה של עד 1,000 מדבקות ביום. המדפסת הזאת מתאימה עבור מקומות שרוצים להדפיס לבד את המדבקות שלהם, אך לא זקוקים למדפסת מדבקות תעשייתית וגדולה מדי משום שהם לא מדפיסים כמו גדולה של מדבקות מדי יום. במדפסת כזאת אם תנסו להדפיס כמות גדולה יותר של מדבקות בסופו של דבר תגרמו לשחיקה של ראש הדיו והמדפסת לא תחזיק כך מעמד לאורך זמן.

רכישת מדפסת מדבקות עם שירות ואחריות

אם אתם מחפשים מקום מקצועי שיספק לכם שירות ואחריות עבור המדפסת שלכם, אתם צריכים להכיר את חברת Wise-Code אשר מחזיקה אנשי מקצוע בתחום המדפסות, שישמחו לתת לכם שירות בכל נושא שתרצו. כך, גם במקרה של תקלה או בעיה במכשיר יש לכם אל מי לפנות ולא תישארו ללא מענה. אז אם אתם מחפשים מקום לרכוש מדפסת מדבקות או גליל מדבקות עבור המדפסת – חברת Wise-Code היא המקום המתאים ביותר עבורכם!

יצירת קשר