הדפסה על מדבקות – איך זה נעשה?

כאשר מדובר על מדבקות, אנחנו אולי נזכרים במדבקות שהיינו משחקים איתם בתור ילדים ונהנים להדביק על גבי דפים או בכל מקום אחר. אמנם, מדבקות הן עסק הרבה יותר רציני, והן מהוות פתרון מושלם עבור מגוון רחב של בעיות גם בעולם האמיתי. הדפסה על מדבקות נעשית היום בצורה קלה הרבה יותר מאשר בעבר מה שמאפשר שימוש במדבקות במגוון רחב תחומים ולשמן של מטרות רבות. כיום, הדפסה על מדבקות היא פעולה שנעשית מדי יום במקומות עבודה רבים והיא חלק חשוב משמירה על סדר וארגון נכון בכל חנות או עסק.

מדבקות ואלום

כיצד מתבצעת בפועל הדפסה על מדבקות?

כאשר עסק או אפילו אדם רגיל בבית מחליט שהוא צריך מדבקות בהתאמה אישית עבורו, עומדות בפניו 2 אפשרויות. האפשרות האחת היא לפנות אל בית דפוס אשר מדפיס מדבקות בהתאמה אישית, ולהדפיס את מה שהוא צריך. זה יכול להוות פתרון נקודתי כאשר פעם בכמה זמן נדרשות עוד כמה מדבקות. אולם, כאשר מדובר על מקום שמשתמשים בו כל העת במדבקות ויש צורך במלאי מדבקות זמין, יש צורך בשימוש עם מדפסת מדבקות. מדפסת מדבקות היא מכשיר דמוי מדפסת דיו רגילה, אשר מאפשרת הדפסה על גבי מדבקות בהתאמה אישית, באמצעות הכנסה של מדבקות בגלילים.

אילו מדבקות ניתן להדפיס?

למרות שמדובר על התאמה אישית, חשוב להבין כי כאשר אתם רוצים להדפיס את העיצוב שלכם על גבי מדבקה, אתם תדרשו לגליל מדבקות בצורה ובגודל המתאים. אמנם, ישנן חברות אשר מתמחות באספקה של גלילי מדבקות מסוגים שונים, כך שאם אתם מעוניינים בהדפסה מיוחדת כמו הדפסת מדבקות שקופות או הדפסת מדבקות עגולות, תוכלו לפנות אליהם, ולקבל מדבקות להדפסה כך שתוכלו להדפיס את מה שאתם צריכים וכפי שאתם רוצים.

מהם מדבקות לעסק?

ישנם שימושים רבים אותם ניתן לעשות באמצעות מדבקות. לדוגמא, כאשר מדובר על עסק שרוצה למתג את עצמו בצורה ייחודית ולהעניק ללקוחות שלו מדבקה מעוצבת על גבי המוצר שהם מקבלים, הוא יכול לייצר מדבקות לעסק שלו הכוללות את הלוגו שלו או כל מה שירצה, ואז להדביק על גבי המוצרים. שימוש נוסף אולי קצת יותר אפור ומשעמם שנעשה במדבקות בעסקים הן מדבקות הברקוד. אותן מדבקות שחור לבן אשר כמעט בכל חנות נמצאות על גבי המוצרים, כך שניתן לסרוק אותן בקלות ולקבל את המידע העדכני על הפריט כמו מחירו, מצב המלאי שלו ועוד. בשביל להדפיס מדבקות ברקוד יש לרכוש מדבקות למדפסת ברקוד אשר מתאימות עבור הדפסת ברקודים, ואז תוכלו להדפיס בעצמכם במקום את מדבקות הברקוד שאתם צריכים.

אני רוצה להדפיס את המדבקות לעסק שלי לבד – למה אני זקוק?

בשביל שתוכלו להדפיס לבד את המדבקות עבור העסק שלכם אתם זקוקים כאמור לשני דברים – מדפסת מדבקות וגלילי מדבקות. ישנם סוגים שונים של מדפסות מדבקות כאשר חלקן ניידות וקטנות, וחלקן יכולות להגיע למשקל של קילוגרמים רבים. את ההחלטה לגבי המדפסת שאתם צריכים ושתתאים עבורכם בצורה הטובה ביותר תצטרכו לקבל על פי ההבנה של הצורך שלכם במדבקות. לדוגמא, כאשר את השימוש במדבקות יעשו העובדים שלכם בשטח נרחב מאוד, יכול להיות מאוד שיהיה כדאי דווקא רכישה של מכשירים ניידים קטנים להדפסת המדבקות כך שכל עובד יוכל להדפיס היכן שהוא עומד את המדבקה שהוא צריך, על פני מדפסת מדבקות גדולה שאולי תהיה חזקה ומהירה יותר, אבל תדרוש כל העת מהעובדים הליכה מהמדפסת אל מקום העבודה.

איפה הכי מומלץ לרכוש מדפסת מדבקות וגלילי מדבקות?

אם אתם רוצים להקל על החיים שלכם ועל השימוש במדבקות, כדאי שתרכשו את מדפסת המדבקות וגלילי המדבקות בחברה שעוסקת גם בתחום הזה וגם בתחום הזה. חברת Wise-Code בע"מ היא חברה שעוסקת בכל תחום שתעלו על דעתכם בעולם המדבקות – מאספקה של גלילי מדבקות, מדפסת מדבקות ניידות,

יצירת קשר