יתרונות הפקת מדבקות בתחום הרפואה

בסביבה הדינמית והמשתנה של עולם הרפואה ליעילות ולדיוק יש חשיבות רבה. כל פרט חשוב החל בסימון המבחנות וכלה במעקב מקוון אחר הרשומות של המטופל. למדבקות יש תפקיד חשוב בתחום הרפואה. הן נותנות פתרון פשוט אך יעיל לתהליכים המתמקדים בבטיחות המטופל ובטיפול המדויק שהוא צריך לקבל. מדבקות איכותיות שעמידות למים ונושאות ברקודים, משנות מן היסוד את דרך ההתנהלות במתקנים רפואיים – במרפאות, בקליניקות, במכונים ובבתי חולים – בכל הנוגע לדגימות ולנתונים. אז למה צריך מדבקות בתחום הרפואה? בואו נברר יחד.

שימוש במדבקות בתחום הרפואי

לייעל את תהליכי הבדיקה

דמיינו לעצמכם צוות עסוק במעבדה פעילה שצריך לסמן דגימות רבות ביעילות ובדיוק מרבי. בתרחיש כזה מדבקות הן כלי שמציל חיים – הן מפשטות את המשימה החשובה של תיוג מבחנות, מכלי דגימות וגיליונות רפואיים. בזכות השימוש במדבקות עמידות למים אנשי מקצועות הרפואה יכולים להדביק מדבקות הנושאות ברקוד ופרטים אישיים של המטופל בלי לדאוג לעמידות שלהן בתנאי עיקור. הברקודים המוטבעים על המדבקות מייעלים גם את עבודת הצוות. חלפו הימים של הזנה ידנית של נתונים או של פענוח תוויות שנכתבו בכתב יד. סריקה פשוטה של הברקוד בטלפון הנייד, בטאבלט או במחשב מאחזרת מייד מידעים חיוניים, חוסכת זמן יקר וממזערת את הסיכון לשגיאות. בין שמדובר במעקב אחר מקור הדגימה, ובין שיש צורך בגישה מהירה להיסטוריה הרפואית של המטופל, מדבקות עמידות שנושאות ברקוד הן מוצר נחוץ, מדויק ונוח שאין לו תחליף.

לזהות מטופלים ולאתר דגימות

אומנם מדבקות הכרחיות לסימון פריטים רפואיים שונים, אך צמידי זיהוי ממטבים את התועלת שאפשר להפיק מהן. צמידי זיהוי הם החוט הדק – אך ההכרחי – המקשר בין הצוות ובין המטופלים, והם עוזרים לצוותים הרפואיים לתת למטופלים את הטיפול המיועד להם. גם בצמידי זיהוי אפשר להטביע ברקוד שמאחזר נתונים חשובים על המטופל כמו פרטים אישיים, היסטוריה רפואית ומצב רפואי נתון. הם חשובים במיוחד בטיפול במטופלים שמתקשים לתקשר או להגיב, או במטופלים שאינם מבינים את השפה המדוברת. במצבי חירום, בטיפול בקשישים סיעודיים ובכל תרחיש של תקשורת לקויה עם המטופלים צמידי זיהוי הם הפתרון המתאים שמקל על הצוותים הרפואיים ועוזר להם לקבל החלטות נכונות ולתת למטופלים טיפול מדויק. השילוב בין צמידי זיהוי ובין מדבקות איכותיות ועמידות עוזר לצוותים הרפואיים לתת שירות איכותי, יעיל ומדויק למטופלים.

להעצים את הצוותים הרפואיים

בתחום הדינמי של שירותי הבריאות כל שנייה חשובה. שימוש מסיבי במדבקות ובצמידי זיהוי במתקנים רפואיים לא רק שומר על הבריאות של המטופלים אלא גם מעצים את הצוותים הרפואיים כיוון שהוא מסיר דאגה מליבם וממקד אותם בדבר החשוב ביותר – בטיפול. החל בסימון מבחנות עם מדבקות עמידות למים וכלה בזיהוי מטופלים עם צמידי זיהוי – על עזרי הטיפול הפשוטים אך ההכרחיים האלה אי אפשר לוותר. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח, התהליכים הרפואיים משתפרים. בזכות המדבקות הרפואיות האיכותיות והעמידות אנשי מקצוע בתחום הבריאות יכולים להסיר דאגה מליבם ולדייק את עבודתם. פעולה פשוטה של הדבקת מדבקה במקום הנכון ובזמן הנכון מייעלת את הטיפול ומשפרת את השירות; ובסופו של דבר, זה מה שכולנו רוצים בעת קבלת טיפול רפואי.

יצירת קשר