מדבקות בגלילים

כל מה שרציתם לדעת על מדבקות בגלילים

כצרכנים סביר להניח שנתקלתם לא פעם במוצרים שונים עם מדבקות עליהם. אלו יכולים להיות מדבקות ממותגות עם לוגו העסק, מדבקות עם מפרט החומרים שהמוצר מכיל, מדבקות אזהרה, מדבקות מבצע ועוד.
המדבקות משומשות הן בחנויות השונות בכל רחבי הארץ ובכל תחום שקיים והן במפעלים כחלק מתהליך האריזה של המוצר לפני שהוא נשלח לנקודות המכירה. מדבקות אלו עוזרות לנו לצרכי מיתוג, סימון מוצרים ומבצעים, סימון אחראיות על המוצר, ליידע את הקהל (לדוגמה מפני סוכר גבוה במוצר, מוצר ללא גלוטן או מפני סכנה כלשהי – לדוגמה מדבקה על קופסא המכילה חומרי גלם רעילים).
בכתבה זו נסקור את מגוון סוגי המדבקות שניתן להדפיס עליהן, כיצד תוכלו להדפיס על מדבקות בעצמכם בבית העסק ולחסוך כסף, מתי כדאי יהיה להזמין את המדבקות מבית הדפוס ומידע חשוב נוסף שיסביר לכם את החשיבות של מדבקות בגלילים לעסק שלכם.

מדבקות בגלילים

ראשית – מהן מדבקות בגלילים?

מדבקות בגלילים הן מדבקות המגיעות אל הלקוח בצורה של גליל מדבקות לשם הדפסה באמצעות מדפסת מדבקות ייעודית. המדבקות יכולות להיות מגוללות כלפי פנים או חוץ – תלוי בסוג ההדפסה, סוג הגליל, סוג המדפסת והגדרות ההדפסה כמובן. מדבקות אלו יכולות להגיע בצפיפות גבוהה וללא מרווחים ויכולות אף להגיע עם רווח קטן ושווה בין מדבקה למדבקה. בטכנולוגיה המתקדמת שיש כיום ניתן יהיה להדפיס מדבקות באמצעות חיתוך צורני/דיגיטלי ולהפיק מדבקות החתוכות בדיוק לפי העיצוב המודפס (שיטה נהדרת למי שרוצה להדפיס מדבקות לוגו על המוצרים לדוגמה). סוגי מדבקות אלו נפוצות מאוד בכל תעשיית הייצור והמסחר בישראל ובעולם בכלל בשל היותן נוחות לשימוש, אינן תופסות שטח אחסון גדול וניתן לבדוק בסוג המדבקות הרצוי בהתאם לצרכי העסק (לדוגמה ישנן מדבקות המיועדות לעמידה בטמפרטורה גבוהה, אחרות המחזיקות מעמד בתנאי הקפאה ומדבקות אחרות שניתן להסיר בשלמות ובקלות מהמוצר).

מתי נרצה/נוכל להכין מדבקות בבית העסק ומתי נרצה להזמין מדבקות מבית הדפוס?

רגע לפני שנכיר לכם את סוגי המדבקות השונים וסוגי הדפסת המדבקות חשוב להבין תחילה האם יהיה לכם משתלם יותר להדפיס מדבקות בבית העסק או דרך בית הדפוס. במקרים מסוימים לא תהיה לכם ברירה ותזדקקו לשירותיו של בית הדפוס. העבודה תהיה מקצועית יותר, ההדפסה הצבעונית תתאפשר, כך גם ההדפסה הצורנית אם יש בכך צורך ובכלל אם תצטרכו הדפסה בכמויות גדולות תמיד עדיף לפנות לבית הדפוס. כאשר מדובר בהדפסה בכמויות קטנות ולצרכים בסיסיים בלבד, לדוגמה:

  • הדפסת ברקודים.
  • הדפסת מדבקות מבצע.
  • הדפסת מדבקות 2+1 (או כיתוב מספרי אחר).
  • וכד'…

אז מומלץ בהחלט לרכוש מדפסת וגלילי מדבקות לבית העסק ולבצע את ההדפסה במקום, במהירות, בקלות ובעלויות נמוכות הרבה יותר. מלבד הכסף שתחסכו תוכלו להפיק את המדבקות בקלות ובמהירות במקום ולא לחכות עד שיגיעו מבית הדפוס. כמו כן תוכלו לבצע התאמות מהירות דרך התוכנה במחשב לגבי ההדפסה על המדבקות: ברקודים, כיתוב, מספרים וכו'.

היתרונות של הכנת מדבקות בבית העסק וכיצד זה מתבצע:

כדי להדפיס מדבקות ברקוד או מדבקות סימון בבית העסק תצטרכו מדפסת ייעודית להדפסת מדבקות בגלילים. מלבד המדפסת תצטרכו תוכנה ייעודית וחיבור למחשב כמובן. כדאי להצטייד גם בכמות נאה של גלילי מדבקות בהתאם לצרכים שלכם. בחברת WISE CODE למשל עם רכישת המדפסת תוכלו לקבל את התוכנה בחינם + הדרכה מקצועית ומהירה על שימוש בתוכנה + תמיכה טכנית בעת הצורך. אלו הם רק חלק מהיתרונות להדפסה עצמאית בבית העסק:

  • תוכלו לחסוך זמן – להדפיס במקום ובאופן מידי. בתוך כמה שניות/דקות (תלוי במיומנות שלכם בתוכנה) תוכלו להפיק את המדבקות הנדרשות לכם ולהדביק אותם על המוצרים בבית העסק.
  • חסכו כסף – עבודה מול בית הדפוס תעלה לכם יותר כסף מאשר הפקת מדבקות בבית העסק.
  • חסכו מקום – בעבודה מול בית הדפוס תצטרכו גם לבצע הזמנה גדולה יחסית ולא בהכרח תצטרכו אותה או שתצטרכו להשתמש במלאי על פני שנים. בינתיים זה תופס מקום ועולה לכם כסף ששוכב במחסן.

הדפסת מדבקות בגלילים בכמויות גדולות לצרכי ייצור ומסחר:

ייצור מדבקות בגלילים לצרכי ייצור ומסחר בכמויות גדולות או בעיצוב צבעוני מיוחד תיעשה אך ורק בבית הדפוס. המכונות להדפסת מדבקות הנמכרות לבתי עסק לייצור מדבקות באופן ישיר מתאימות לייצור מדבקות ברקוד או מדבקות סימון פשוטות אולם אם אתם רוצים מדבקות שקופות להדפסה, מדבקות יוקרתיות, מדבקות צבעוניות, מדבקות בחיתוך צורני או מדבקות מיוחדות וחזקות יותר תצטרכו לפנות לבית הדפוס של WISE CODE לקבלת השירות המקצועי, המהיר והאיכותי ביותר בתעשיית המדבקות בישראל. דוגמאות למדבקות מסוג זה:

  • מדבקות למוצרים בהקפאה/טמפרטורה חמה במיוחד.
  • מדבקות לבקבוקים, שתייה ומזון.
  • מדבקות לוגו ממותגות.
  • מדבקות מיוחדות למבצעים לחנויות.
  • מדבקות "סוכר בכמות גבוהה" שאתם יכולים לראות כיום על מוצרי מזון שונים.
  • מדבקות בטיחות/אחראיות.
  • ועוד…

איך נבחר את סוגי המדבקות שאנו צריכים?​

ייצור מדבקות בגלילים הוא שירות שכיח בתעשיית הייצור והמסחר וסביר להניח שאם אתם צריכים בעלי חנות או מייצרים מוצרים כלשהם, אורזים מוצרים, עובדים בשילוח וכד' – אתם תזדקקו לשירותים אלו גם כן. כדי להחליט על סוגי המדבקות שאתם צריכים חשוב להכיר את חומרי הגלם של סוגי המדבקות (עליהם נפרט מעט יותר בפסקה הבאה) ואת סוגי המדבקות המיוחדים יותר לצרכים השונים:

מדבקות רגילות – אלו מדבקות נייר או חומר גלם אחר אשר מיועדות להדבקה על מוצר/אריזת מוצר ולסמן אותו או למתג אותו.

מדבקות שקופות בגלילים – מדבקות מיוחדות, אסתטיות ונעימות לעין. העיצוב מוטמע על המדבקה השקופה וכל החלל הריק במדבקה יהיה למעשה חלק שקוף המאפשר להסתכל על תכולת המוצר דרך המדבקה. מדבקות אלו מבליטות את המוצרים, מסמנות אותם או ממתגות אותם והכול בצורה אסתטית, נקייה ואיכותית.

מדבקות עם חיתוך צורני – אלו סוגי מדבקות שניתן לחתוך באמצעות מכונות בטכנולוגיה מתקדמת בדיוק לעיצוב הנדרש או מעט מסביבו (עם חצי ס"מ של מסגרת שקופה). סוגי חיתוך אלו מתאימים בעיקר למדבקות ממותגות אך לא רק.

מדבקות יוקרה – מדבקות עם הטמעה מיוחדת בצבע כסף/זהב כדי להעניק מראה יוקרתי ומהודר למוצר. מתאים למוצרי קוסמטיקה, אלקטרוניקה ומוצרי יוקרה שונים.

סוגי מדבקות שכדאי להכיר:​

  • מדבקות נייר – אלו הם המדבקות הרגילות והפשוטות ביותר, הן יהיו גם הזולות ביותר. הן מגיעות בצבע לבן ובגלילים במידות שונות ובכמויות שונות בהתאם לצרכי הלקוחות והמדפסת שלו. הן לא עמידות בפני רטיבות או תנאי מזג אוויר קיצוניים.
  • מדבקות ויניל – מדבקות PVC חזקות ועמידות בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. לא ניתן לקרוע אותן והן נהדרות לסימון מוצרים. ניתן להדפיס אותן בשחור לבן או בצבעוני.
  • מדבקות פוליאסטר – מדבקות המתאימות גם בפני לחות וגם בתנאים של טמפרטורה גבוהה. משתמשים בהם בעיקר בתעשיית הרכב, הסוללות, האלקטרוניקה ועוד.
  • מדבקות פוליפרופילן – אם אתם מאחסנים מוצרים בחדרי קירור והקפאה אלו המדבקות המתאימות ביותר עבורכם. אלו מתאימות גם למוצרים מתחום הטואלטיקה.

שיטות הדפסה של מדבקות בגלילים:​

יש מגוון שיטות הדפסה של מדבקות בגלילים אולם הנפוצה ביותר כיום היא ההדפסה הדיגיטלית, כזו שאינה מצריכה גלופה וניתן להדפיס באמצעותה בכל כמות, באיכות גבוהה ואף לייצר מדבקות בחיתוך מיוחד. שיטת הדפסה זו מאפשרת את הכנת העיצוב והגדרות ההדפסה דרך תוכנה ייעודית במחשב ולשגר את ההוראה להדפסה ישירות אל המדפסת עם חומרי הגלם בהתאם לצרכיו האישיים של הלקוח.

לקבלת הצעות מחיר על מדפסות וגלילי מדבקות לבית העסק או להדפסת מדבקות מיוחדות בהתאמה אישית לעסק שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

יצירת קשר