מדפסת מדבקות – היכן לרכוש אותה?

הדפסה במדפסת היא פעולה אשר מתבצעת מדי יום בכל משרד, מפעל או ארגון. למעשה, למרות המהפכה הטכנולוגית והיכולת ליצור ולהעביר מסמכים בצורה דיגיטלית, עדיין ישנם לא מעט דברים שקל ונוח יותר לעשות אותם באמצעות הדפסה פיזית. אחד הדברים שמאפשרים עבודה יעילה ומסודרת בכל מקום גדול הוא המדבקות. כאשר משתמשים עם מדפסת מדבקות אשר מסוגלת להדפיס מדבקות בהתאמה אישית לפי הצורך, ניתן לתייג כל מוצר בקלות ובמהירות ולשמור על הסדר בקלות. מדבקות משמשות עבור מגוון עצום של מטרות בתעשייה, לדוגמא: סימון של סוכר או נתרן בכמות גבוהה על גבי מוצרים שזה לא מופיע על האריזה המקורית שלהם, סימון של מידות על בגדים שעומדים למכירה, מדבקות ברקוד שמסייעות לשמור על הסדר במחסן ועוד הרבה מאוד שימושים שאיתם משתמשים מדי יום בעולם העסקים.

מדפסת מדבקות EZ6250I

כיצד מדפיסים מדבקות?

הדפסה של מדבקות בהתאמה אישית מתבצעת על ידי מכשיר שנקרא מדפסת מדבקות. כאשר מדובר על הדפסה חד פעמית הדרך הנוחה ביותר היא כנראה לפנות אל בית דפוס המחזיק במכונה שכזאת, אשר יבצע עבורכם את ההדפסה וישלח אליכם את המדבקות המוכנות. אולם, כאשר מדובר על עסק או ארגון אשר נזקק להדפסה קבועה של מדבקות בהתאמה אישית, הדרך הטובה ביותר לבצע את זה היא באמצעות רכישה של מדפסת מדבקות, אשר מאפשרת לכם להדפיס מדבקות בהתאמה אישית לפי צורך מבלי להיות תלויים בחסדיו של בית הדפוס. כמובן שמחירו של מכשיר שכזה לא זול, אך בסופו של דבר עלויות ההדפסה יהיו נמוכות יותר מאשר הדפסה בבית הדפוס, ואם אתם מדפיסים מדבקות באופן קבוע במוקדם או במאוחר ההשקעה תחזיר את עצמה.

מהו הגודל של מדפסת מדבקות?

כאשר אתם פונים לחברה המתחמה בשיווק של מכשיר כמו מדפסת מדבקות, תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מדפסות. למעשה, ישנם 3 סוגים עיקריים של מדפסת מדבקות כאשר המדפסת הקטנה ביותר היא המדפסת האלחוטית. למעשה, מדובר על מדפסת מדבקות ניידת אשר משקלה נמוך וניתן לשאת אותה ממקום למקום בצורה נוחה. מדפסת שכזאת מסוגלת לבצע הדפסה של מדבקות בכל מקום באמצעות חיבור לטלפון, והיא מאפשרת למשל לאנשים כמו טכנאים שעובדים בבתי הלקוחות להדפיס מדבקות ללקוח במקום. סוג נוסף של מדפסת מדבקות בגלילים היא מדפסת מדבקות בגודל ביתי. מדובר על מדפסת שהגודל שלה הוא בערך כמו קופסת נעליים, והיא מאפשר הדפסה מאסיבית יותר של מדבקות לעומת מדפסת מדבקות ניידת. למעשה, מרבית המדפסות הביתיות מסוגלות להדפיס עד כאלף מדבקות מדי יום מבלי לגרום לשחיקה של ראש הדיו. המדפסת הזאת נמצאת בשימוש ביתי או בעסקים קטנים אשר לא נזקקים להדפסה מאסיבית מאוד של מדבקות.

מדפסת מדבקות לעסקים גדולים וחברות

כאשר מדובר על הדפסת מדבקות במקומות גדולים כמו חברות ומפעלים אשר נדרשים להדפיס אלפי מדבקות מדי יום, יש צורך ברכישה של מדפסת מדבקות תעשייתית. מדפסת שכזאת מסוגלת להדפיס מדי יום בין 5,000 ל – 10,000 מדבקות מדי יום, והיא עשויה מחומרים מתאימים לעבודה מאומצת. בדרך כלל מדפסת מדבקות תעשייתית תהיה גדולה יותר ויש צורך לתכנן מראש את המקום שאתם הולכים להעמיד אותה. בכל מקרה, עבור מקומות שנדרשים להדפסת מדבקות מאסיבית זהו המכשיר המתאים ביותר.

היכן רוכשים מדפסת מדבקות?

כאשר אתם ניגשים לרכישת מדפסת מדבקות כדאי שתקדישו לרכישה את הזמן ותערכו בדיקה אודות הצרכים שלכם. עליכם לבדוק כמה מדבקות אתם עומדים להדפיס ביום, ועל גבי אילו סוגי מדבקות אתם רוצים להדפיס. למשל, אם אתם רוכשים מדפסת מדבקות למשלוחים, בדקו כמה משלוחים אתם מוציאים מדי יום. אמנם, אם קשה לכם להחליט על המכשיר שיתאים ביותר עבור הצרכים שלכם – אל דאגה, אנשי המקצוע של חברת Wise-Code בע"מ מכירים היטב את כל המכשירים והיתרונות של כל אחד ואחד, וישמחו לתת לכם מענה ולסייע לכם להגיע אל ההחלטה אודות מדפסת המדבקות שתתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. רכישה של מדפסת מדבקות אצל Wise-Code מבטיחה לכם שתרכשו את המכשיר האיכותי והמתאים ביותרושגם במקרה של תקלה או בעיה הקשורה במכשיר יהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה זמין ומקצועי עד לפתרון התקלה. אז אל תהססו! אם אתם רוצים לרכוש מדפסת מדבקות Wise-Code הוא המקום שאליו אתם צריכים לפנות.

יצירת קשר