מי צריך מדפסת מדבקות?

השימוש עם מדבקות חוסך המון זמן עבור חברות, עסקים וארגונים. היכולת להדביק על גבי כל מוצר, קרטון או משטח מדבקה המכילה ברקוד זיהוי, מאפשרת לשמור על הסדר ולמנוע בלגן שעלול להתרחש במקומות גדולים. מדבקות משמשות לעוד מגוון רחב של מטרות בעולם העסקים. לעיתם מדובר על מדבקות אזהרה שצריך להדביק על גבי מוצר מזון לפני ששולחים אותו אל רשתות השיווק, לעיתים מדבקות ברכה שאותם מדביקים על גבי אריזת המוצר, ועוד לא מעט שימושים שאפשר לעשות אותם באמצעות מדבקות. הדפסת מדבקות לא מתבצעת באמצעות מדפסת רגילה, משום שמדפסת רגילה מיועדת אך ורק להדפסה על גבי נייר. אז כיצד מדפיסים על גבי מדבקות? בשביל זה יש את המכשיר שנקרא מדפסת מדבקות.

מדפסת ניידת LKP300

מהי מדפסת מדבקות?

מדפסת מדבקות היא מכשיר שנועד עבור הדפסה של מדבקות בהתאמה אישית. כלומר: ניתן להדפיס כמות גדולה של מדבקות בסגנון אחד, ואז לשנות ולהדפיס מדבקות בעיצוב אחר. את השליטה על המדפסת מבצעים בדומה לכל מדפסת רגילה, באמצעות המחשב או הטלפון הנייד, שם בוחרים את העיצוב שרוצים להדפיס, והמכונה מדפיסה אותם על גבי גליל מדבקות מיוחד שאותו מכניסים אל המכונה. אז נכון, אם אתם לא משתמשים יותר מדי עם מדבקות יכול להיות שהפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא פשוט לפנות אל בית דפוס, לשלוח לו את העיצוב שאתם רוצים להדפיס, והוא כבר ידאג להדפיס לכם את המדבקות. אולם, תחשבו על חברה או מפעל שצריכים כל הזמן להדפיס מדבקות בעיצובים שונים ומסוגים שונים – שם עבודה עם בית דפוס כבר לא תהיה נוחה, והדרך הטובה ביותר להדפיס את המדבקות תהיה באמצעות רכישת מדפסת מדבקות בגלילים.

כיצד בוחרים מדפסת מדבקות?

בחירת מדפסת מדבקות צריכה להיות בהתאם לצרכים שלכם ולדברים שאתם מתכננים להדפיס באמצעותה. חשוב מאוד לשים לב מהי תדירות השימוש וכמות המדבקות שאתם הולכים להדפיס, בכדי שיהיה אפשר להתאים עבורכם מדפסת מדבקות שתוכל לעמוד בעומס שאתם מתכננים. לדוגמא, כאשר מדובר על הדפסה של עד 1,000 מדבקות ביום ניתן להסתפק במכשיר ביתי בגודל של קופסת נעליים, שיוכל לעמוד בקצב שלכם מבלי לשחוק את ראש הדיו. אולם, אם אתם זקוקים למכשיר שיוכל להדפיס יותר מאלף מדבקות ביום כמו מדפסת מדבקות למשלוחים במקום ששולח אלפי מוצרים ביום, אתם צריכים לחפש דווקא מדפסת מדבקות תעשייתית אשר עשויה מחומרים מתאימים עבור עבודה מאומצת. מדפסת שכזאת יכולה להדפיס אפילו 10,000 מדבקות מדי יום (תלוי בדגם המכשיר) מבלי שיש חשש שהיא תינזק.

הדפסה של מדבקות בשטח באמצעות מדפסת מדבקות אלחוטית

הרבה פעמים חברות מחזיקות באנשי שטח אשר לא נמצאים במטה החברה אלא מסתובבים בין חנויות או לקוחות וצריכים להדפיס עבורם מדבקות מסוגים שונים. עבור הדפסה של מדבקות בשטח יש צורך ברכישה של מדפסת מדבקות ניידת אשר מאפשרת הדפסה של מדבקות היישר מהטלפון הנייד בכל מקום שתרצו. המדפסת הזאת אמנם מוגבלת ביכולות שלה לעומת המדפסות הביתיות והתעשייתיות, אך ברוב מוחלט של המקרים היא תספק מענה עבור הצרכים של סוכני שטח. לעיתים, גם עובדים שלא נמצאים בשטח זקוקים למדפסת ניידת. לדוגמא, כאשר מדובר על עובדים שעושים את עבודתם בתוך מחסן ענק וצריכים כל כמה זמן להדפיס מדבקות – מדפסת מדבקות ניידת תהיה פתרון טוב הרבה יותר מאשר ללכת כל פעם אל המקום שבו נמצאת המדפסת ולהדפיס.

מהו המקום שבו רוכשים מדפסת מדבקות?

מדפסת מדבקות היא בסופו של דבר מכשיר חשמלי אשר כמו כל מכשיר חשמלי אחר עלול לעשות לכם יום אחד בעיות ולדרוש תיקון. בכדי להיות מוכנים אל היום הזה כדאי מאוד לבצע את רכישת המדפסת במקום מקצועי ומוכר אשר משווק מדפסות עבור הדפסת מדבקות באיכות הטובה ביותר הקיימת כיום בשוק. מקום שכזה הוא למשל חברת Wise-Code בע"מ אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום מכשירי ההדפסה עבור מדבקות ופתרונות עבור סריקת ברקודים. אם חשוב לכם שלמכשיר שתרכשו תהיה אחריות על ידי אנשי מקצוע שיוכלו לתת לכם מענה זמין ומקצועי בכל עת, אין ספק שהמקום המתאים ביותר עבורכם לרכישה הוא חברת Wise-Code. אנשי חברת Wise-Code ישמחו לתת לכם גם מענה לפני הרכישה ולסייע לכם להגיע אל ההחלטה הטובה ביותר אודות המכשיר שיתאים לדרישות שלכם מן המדפסת.

יצירת קשר