מסופון – למה הוא משמש?

התקדמות הטכנולוגיה שינתה ללא היכר את החיים של כולנו. דברים שבעבר היו לוקחים הרבה מאוד זמן או היו כרוכים בלא מעט מאמץ, נעשים היום בתוך זמן קצר ובקלות רבה מפעם. הרבה מאוד דברים בעולם התעשייה והעסקים השתנו גם הם ללא היכר בזכות הטכנולוגיה. אם נערוך ביקור בחברת משלוחים והפצה אשר אחראית על שילוח משלוחים לחברות וחנויות, נראה שהשימוש עם הטכנולוגיות השונות הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעבודה. אחד הדברים שהכי מסייעים לחברות הללו הוא היכולת להשתמש עם מדבקות ברקוד ומכשירי סריקה. השימוש עם ברקודים מאפשר בקרה תמידית אודות מיקומו של כל משלוח, ועבודה מסודרת ויעילה הרבה יותר.

מסופון RK95

כיצד מתבצע תהליך המשלוח באמצעות הברקודים?

כאשר המוצר מתקבל ויש צורך לשלוח אותו לכתובת מסוימת, מדביקים עליו או מדפיסים על גבי האריזה ברקוד ייחודי, אשר סריקה שלו באמצעות מכשיר מסופון מאפשרת לעדכן את המיקום הנוכחי שלו ולדעת את כל הפרטים שצריך לדעת אודותיו, כגון: החברה ששלחה אותו, הכתובת אליה הוא צריך להגיע ועוד. הסריקה מתבצעת באמצעות מכשיר מסופון אשר מסוגל לסרוק את הברקוד ולפענח את הפרטים שעומדים מאחוריו. מסופון הוא מכשיר אלחוטי ונייד שאותו אפשר לקחת הרחק ממערכת המחשוב של החברה, ועדיין להיות מחוברים אונליין אל מאגר הנתונים. בכל שלב במהלך המשלוח יכול העובד האחראי להשתמש עם המסופון עבור סריקת הברקוד, ולקבל את כל המידע שהוא צריך אודות המוצר.

איזה דברים ניתן לעשות באמצעות מסופון?

מכשיר המסופון הוא בעצם מסוף נייד אשר מאפשר לבצע מגוון פעולות הנדרשות בתחום הלוגיסטיקה ובתחומים רבים נוספים. מדובר על מכשיר נייד אשר מאפשר לעובדים במקומות גדולים במיוחד כמו במחסני ענק, או לאנשים שעובדים מחוץ לכותלי החברה כמו סוכני שטח או טכנאים, לבצע מגוון פעולות בסנכרון מלא עם מערכת המחשוב של החברה ומסד הנתונים שלה. המסופון יכול לעדכן את תוכנת ניהול המחסן, לאפשר סריקה של ברקודים, ולבצע עוד מגוון רחב של פעולות שימושיות שעבורן נדרש מכשיר מיוחד כמו מסופון.

כיצד בוחרים מסופון?

ישנם דגמים וסוגים שונים של מסופונים אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר לפני שרוכשים. לפני רכישה של מסופון חייבים להבין מהם הצרכים והדרישות מהמכשיר, בכדי לוודא שהמכשיר שאותו אתם רוכשים יתאים עבור הצרכים שלכם. לדוגמא, כאשר מדובר על מכשיר שהעבודה אתו מתבצעת בשטח במשך שעות רבות, חייבים לרכוש מסופון עם סוללה חזקה שתוכל לספק את שעות העבודה הרבות. כמו כן, ישנם מסופונים המתאימים עבור מקומות כמו מחסן חלפי רכש הדורשים מסופון קשיח ועמיד במיוחד. ישנם מסופונים אשר להם ידית אחיזה נוחה והם מתאימים עבור עבודה של שעות רבות, וכן מסופונים עם מסך מגע או עם מקשים פיזיים. בסופו של דבר, מי שיוכל להמליץ לכם בצורה הטובה ביותר על המסופון שיתאים לצרכי החברה שלכם, היא החברה שמספקת לכם את המכשיר. ולכן, חשוב לרכוש את המסופון במקום מקצועי אשר מספק שירותי ייעוץ מקיפים לפני הרכישה, כך שתוכלו לוודא שאתם בוחרים את המכשיר שיענה בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם. כמו כן, חשוב לשתף את אנשי הטכנולוגיה של החברה בתהליך רכישת המוצר וכן את מנהל ההפצה בכדי לוודא גם מולם את הצרכים הייחודים של החברה.

למה כדאי לרכוש מסופון עם אחריות?

חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים את המכשיר במקום שיספק עבורכם אחריות לאורך זמן. בסופו של דבר מדובר על מכשיר טכנולוגי שכמו כל מכשיר אחר יכול לעשות בעיות ולדרוש תיקון מדי פעם בפעם. במקרה שכזה חשוב מאוד שיהיה לכם אל מי לפנות ולקבל מענה זמין ומקצועי בכדי שתוכלו להמשיך לעבוד עם המכשיר כמה שיותר מהר ושגרת העבודה לא תופסק. ועל כן, רכישה במקום שמספק אחריות עם אנשי מקצוע וטכנאים היא קריטית מאוד כאשר מדובר על רכישת מסופון. חברה שכזאת היא למשל חברת Wise-Code בע"מ המחזיקה בצוות טכנאים מקצועי המחזיק בידע וניסיון רב בפתרון תקלות של מסופונים. החברה נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום, והיא תשמח לספק לכם מכשיר אשר יענה בצורה הטובה ביותר עבור הדרישות והצרכים שלכם, ולתת לכם שירות מקיף החל משלב ייעוץ בדבר המכשיר המתאים, ועד להטמעתו אצלכם בחברה בצורה הטובה ביותר.

יצירת קשר