שימושים של קורא ברקוד

הרבה מאוד דברים נעשים כיום בעולם התעשייה והעסקים בצורה פשוטה וקלה הרבה יותר מפעם. חברות גדולות אשר מתעסקות מדי יום בייצור ושינוע של אלפי פריטים, משתמשות עם אמצעיים טכנולוגיים מתקדמים בכדי לבצע את העבודה בצורה יעילה, מהירה ופשוטה יותר. חלק גדול מן העזרה מתבטא ביכולת של הטכנולוגיה לאפשר לנו עבודה מסודרת ויעילה יותר, בזכות דברים שאפשר לעשות אותם ובאמצעותם לשמור על הסדר. למעשה, לא רק בחברות גדולות אלא בכל מקום שבו מנהלים מערך של משלוחים ולוגיסטיקה בכל סדר גודל, הסדר הוא הדבר החשוב ביותר בכדי לוודא שהכול יתנהל כמו שצריך וללא תקלות ובעיות שיעכבו את תהליך ההפצה. אחד הפיתוחים שמסייעים מאוד לכל מקום שכזה אלו הברקודים. אותם פסים שחורים ורווחים לבנים שמוכרים לנו מן החנויות, מסייעים רבות גם במקומות כמו מפעלים ומחסנים אשר בהם נדרשים לנהל מערך משלוחים והפצה נרחבים, שם הם משמשים עבור שמירה על הסדר.

סורק ברקוד חוטי PD9630

מהו קורא ברקוד ולמה הוא משמש?

השימוש עם קורא ברקוד מאפשר לסרוק את הברקודים ולפענח את הנתונים שעומדים מאחוריהם בקלות ובמהירות. בין אם מדובר על ברקוד שנמצא על גבי קרטון חלב בסופר או על משטח שעומד למשלוח, רק באמצעות מכשיר קורא ברקוד ניתן לפענח ולקבל את המידע שרוצים. קורא ברקוד יכול להיות מכשיר גדול המחובר בצורה חוטית לחשמל ומעביר את הנתונים אל המחשב, ויכול להיות גם מכשיר אלחוטי נייד הפועל על בטריות אשר מעביר את הנתונים שהוא מפענח בצורה אלחוטית אל טלפון נייד או מחשב לוח. קורא ברקוד אלחוטי משמש בעיקר עבור אנשים שעובדים במחסנים גדולים או במקומות שבהם צריך לסרוק רחוק ממערכת המחשבים, אך החיסרון שלו הוא הצורך להטעין אותו כאשר הסוללה נגמרת. לעומת זאת, קורא ברקוד המחובר לחשמל מתאים למקומות כמו קופות בסופר או בחנויות שם יש צורך בעבודה רציפה ולא צריכים דווקא קורא ברקוד שניתן להזיז אותו ממקום למקום.

היכן רוכשים קורא ברקוד?

קורא ברקוד רוכשים אצל חברות אשר מתמחות בפתרונות סריקה, ומשווקת סורקי ברקודים עבור חברות ועסקים. הרכישה צריכה להתבצע אצל חברה אשר תסייע לכם להבין מהם ההבדלים בין המכשירים השונים בכדי שתוכלו לדעת מהו המכשיר שיענה בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם ויאפשר לכם עבודה יעילה באמצעות המכשיר. כאשר מדובר למשל על קורא ברקוד אלחוטי, ישנם מכשירים עם סוללה חזקה יותר ופחות, וכן מכשירים עם עמידות גבוהה יותר המתאימים למקומות כמו מחסני רכש, וכן הלאה. גם רכישה של קורא ברקוד תעשייתי צריכה להיות אחרי התאמה בין הצרכים שלכם ליכולות של המכשיר, בכדי שהמכשיר יוכל לשמש אתכם כמו שצריך. ועל כן, חשוב מאוד לשבת עם אנשי החברה שמוכרת לכם את המכשיר ולוודא שהם מבינים את הצרכים שלכם ושהמכשיר שהם מספקים לכם עונה על הדרישות הללו.

טכנולוגיות הנפוצות בקריאת ברקודים

ישנן כמה טכנולוגיות עיקרית המשמשות עבור קריאת ברקודים:

  • טכנולוגיית הלייזר: המכשיר סורק את הברקוד שמולו באמצעות קרן לייזר, כאשר הפענוח של הברקוד מתבצע באמצעות המבנה הסדור של הקווים השחורים והמרווח ביניהם, על פי אלגוריתם קבוע.
  • טכנולוגיית CCD: הברקוד נסרק באמצעות חיישן CMOS ברזולוציה משתנה אשר משלב פס תאורה עבה בצבע אדום המעניק ניגודיות ותאורה לחיישן לצורך צילום הברקוד.
  • טכנולוגיית פענוח תמונה: הטכנולוגיה החדישה ביותר הקיימת כיום – סריקת התמונה באמצעות צילום שלה ושימוש עם טכנולוגיה לפענוח תמונות. הטכנולוגיה הזאת מתאימה גם עבור ברקודים דו ממדיים, אשר היתרון שלהם הוא היכולת לקודד כמות גדולה יותר של מידע בשטח קטן יותר.

היכן לרכוש קורא ברקוד?

כאמור, רכישה של קורא ברקוד חייבת להיות במקום מקצועי אשר אנשי המקצוע שלו ילוו אתכם לאורך כל תהליך הרכישה. מקום שכזה הוא חברת Wise-Code בע"מ אשר עוסקת בתחום פתרונות הסריקה כבר הרבה מאוד שנים. הידע והניסיון שצברו אנשי חברת Wise-Code מאפשר להם להתאים לכל לקוח ולקוח את המכשיר שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים שלו, וייתן לו את המענה המיטבי. ועל כן, אם אתם מחפשים לרכוש קורא ברקוד תעשייתי, קורא ברקוד אלחוטי או כל מכשיר אחר – אין ספק כי חברת Wise-Code היא המקום שבו אתם צריכים לעשות את הרכישה.

יצירת קשר