מדפסת מדבקות – מהם השימושים שלה?

מדפסות הן מכשיר אשר משמש מדי יום במהלך העבודה בכל משרד וחברה, ובמקרים רבים גם בבית. כאשר מדובר על הדפסה על גבי נייר מספיקה המדפסת הרגילה והמוכרת, אך בעולם העסקים צריכים לא פעם להדפיס דווקא על גבי מדבקות. הדרך הפשוטה להדפיס על גבי מדבקות היא פשוט לפנות אל בית דפוס המחזיק במדפסת מדבקות, בכדי שיבצע עבורכם את ההדפסה. אולם, כאשר מדובר על מקום שצריך באופן קבוע להדפיס על גבי מדבקות, הרבה יותר נוח ופשוט לרכוש מדפסת מדבקות ופשוט להדפיס את המדבקות לבד. מדפסת מדבקות מסוגלת להדפיס על גבי דפי מדבקות מתאימים, אשר אותם קונים בחברות המתמחות בתחום.

מדפסת ניידת LKP300

עבור מה משתמשים עם מדבקות בעולם העסקים?

ישנם לא מעט שימושים עבור מדבקות בעולם העסקים. למעשה, במקומות רבים המדבקות הן חלק בלתי נפרד מן העבודה, בעיקר בכל מה שקשור בשמירה על הסדר. אמנם, מדבקות משמשות גם עבור דברים כמו: סימון של משלוחים, סימון של מידות על גבי בגדים העומדים למכירה, ועוד שימושים רבים שעבורם המדבקה היא הפתרון הטוב ביותר. למעשה, בכל אחד מן המקרים הללו ניתן לפנות אל בית דפוס עבור הדפסת המדבקות, אך כאשר מדובר על שימוש קבוע כדאי הרבה יותר לרכוש מדפסת מדבקות ולהדפיס את המדבקות בעצמכם בגודל ובצורה שאתם בוחרים.

מדפסת מדבקות אלחוטית – פתרון זמין וקל

הסוג הקטן ביותר של מדפסת מדבקות היא מדפסת מדבקות ניידת, אשר ניתן לשאת אותה ממקום למקום בקלות ולהדפיס במקום את המדבקות לפי הצורך. כמובן שמדפסת שכזאת מוגבלת ביכולות שלה, אך עדיין היא יכולה להתאים עבור מגוון רחב של שימושים שונים שעבורם צריך מדפסת מדבקות. ההדפסה במדפסת שכזאת מתבצעת באמצעות חיבור לטלפון נייד או מחשב לוח, והיא מאפשרת למשל לסוכני שטח להדפיס קבלות ומסמכים אחרים בתור מדבקה בשטח בקלות. אמנם, מדפסת מדבקות ניידת פועלת בשיטת הדפסה Direct Thermal ועל כן היא מסוגלת להדפיס רק על גבי מדבקות או ניירות תרמיים ולא עם רדידי דיו.

סוגים נוספים של מדפסת מדבקות

סוג נוסף של מדפסת מדבקות הוא מדפסת מדבקות ביתית אשר מתאימה בעיקר עבור אנשים פרטיים או חברות קטנות, והיא מאפשרת להם להדפיס על גבי מדבקות לכל מטרה שירצו. גודל של מדפסת שכזאת הוא בערך כמו קופסת נעליים, וניתן להשתמש איתה להדפסה של עד כ – 1,000 מדבקות ביום מבלי לגרום שחיקה לראש הדיו של המדפסת. כאשר מדובר על חברה גדולה או כל מקום אחר שצריך הדפסה של כמות גדולה יותר של מדבקות, יש צורך ברכישה של מדפסת מדבקות תעשייתית. מדפסת שכזאת מתאימה לעבודה מאומצת והיא יכולה להדפיס עד 10,000 מדבקות ביום מבלי לגרום לנזקים או שחיקה. מדפסת שכזאת עשויה בד"כ מחומרים חזקים והיא מתאימה לעבודה בתנאים קשים לאורך זמן.

רכישת מדפסת מדבקות – היכן היא מתבצעת?

בין אם אתם מחפשים מדפסת מדבקות למשלוחים או מדפסת מדבקות בגלילים עבור מטרה אחרת – הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לייעץ לכם הוא לעשות את הרכישה במקום שיידע להתאים עבורכם את המדפסת המתאימה ביותר לצרכים שלכם, ושייתן לכם אחריות ארוכה ומענה זמין לכל מקרה של תקלה. מטבע הדברים, מדובר על מכשיר שעלול ביום מן הימים להתקלקל, וכדאי מאוד לוודא שיש לכם מישהו שאתם יכולים לפנות אליו בכדי לקבל מענה עבור תיקונה של התקלה. הרבה פעמים השבתה של מכונה כמו מדפסת מדבקות יכולה לתקוע את העבודה ולגרום לנזקים, ועל כן חשוב לוודא שתיקון התקלה יתבצע כמה שיותר מהר.

חברת Wise-Code בע"מ – הכתובת שלכם למדפסת מדבקות

Wise-Code בע"מ מובילה מזה שנים את עולם פתרונות הדפסת המדבקות בארץ, והיא משווקת את מגוון המדפסות האיכותיות ביותר הקיימות בשוק. רכישה של מדפסת מדבקות מכל סוג שהוא אצל Wise-Code מבטיחה לכם שקט נפשי בידיעה שבכל מקרה של תקלה או בעיה הקשורה במכשיר יש לכם כתובת אליה תוכלו לפנות ולקבל מענה זמין ומקצועי. אנשי המקצוע של Wise-Code בעלי ניסיון רב בתחום וישמחו לסייע לכם להגיע אל ההחלטה אודות המדפסת המתאימה ביותר עבור הצרכים שלכם. אז בין אם מחפשים מדפסת מדבקות אלחוטית וקטנה או מדפסת מדבקות גדולה ותעשייתית – Wise-Code הוא המקום עבורכם.