הדפסת מדבקות

רוב העסקים בארץ ובעולם זקוקים לפתרונות להדפסת מדבקות. בין אם מדובר במדבקות שמודפס עליהן ברקוד בלבד או אם מדובר בהדפסה מורכבת עם גרפיקה בכמה צבעים, בין אם מדובר במדבקות שהמטרה שלהן הוא למען ארגון וסדר פנים ארגוני ובין אם מדובר במדבקות שהמטרה שלהן הוא בידול ומיתוג העסק. בוייס קוד תוכלו למצוא צוות מנוסה ומיומן שמסוגל לאפיין את הצורך שלכם ולהעניק לכם את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

יצירת קשר

הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות בבית העסק

הדפסת מדבקות ברקוד

מדבקות ברקוד במגוון גדלים לפי צרכי הלקוח
ניתן להזמין במגוון חומרי גלם בעמידויות שונות
ניתן לקודד את כל סוגי הברקודים החל מQR ועד EAN13
ניתן להדפיס בבית העסק או בבית דפוס

הדפסת מדבקות מפריוריטי

הדפסת מדבקות דרך תוכנת פריוריטי
ניתן לייצר מספר בלתי מוגבל של מדבקות
עיצוב מדבקה לפי דרישת לקוח
גודל מדבקה לפי דרישת לקוח

הדפסה על מדבקות לסימון כבלים

מדבקות מפוליפרופילן גמיש המאפשר ליפוף מלא סביב הכבל
חלק עליון צבוע בצבע לבן להדפסה ברורה
מדבקות המאפשרות סדר וארגון לכל סוגי הכבלים
הגנה מלאה משחיקה, שמנים וחומרים ממיסים

הדפסת מדבקות למאפיות וקונדיטוריות

הדפסת מדבקות על כל סוגי חומרי הגלם
פוליפרופילן, כרומו, PP שקוף ועוד
הדפסה של כל הרכיבים, האלרגנים ועוד
מגוון גדלים להדפסה
כולל מדפסת מדבקות ותוכנה תואמת

הדפסה על מדבקות למוסכים​

הדפסה על כל סוגי חומרי הגלם
מדבקות פוליאסטר, פוליפרופילן, כרומו ונייר זוהר
הדפסה באמצעות תוכנת נשר או מוסכית
ניתן לרכוש סורק ברקוד מתוכנת לצרכי התוכנה
מדפסת מדבקות זברה

הדפסת מדבקות למחסנים

הדפסת מדבקות למחסנים ומרכזים לוגיסטיים
הדפסת מדבקות איתור מחסנים
הדפסת מדבקות למחסני יבואנים
מדבקות לזיהוי מוצרים
ניתן להדפיס מתוכנה גרפית או מהERP

הדפסת מדבקות לוגו

הדפסת מדבקות לוגו לעסקים
ניתן לייצר בכל הגדלים והצורות
כל סוגי חומרי הגלם ברמות עמידות שונות
אפשר לייצר מדבקות עם לוגו שלאחר מכן אפשר להדפיס עליהן

הדפסת מדבקות בחיתוך צורני

מדבקות בכל צורה כולל צורת הלוגו של העסק
ניתן להדפיס את המדבקות בבית דפוס או בבית הלקוח באמצעות מדפסת מדבקות
כל סוגי חומרי הגלם החל מנייר ועד פוליאסטר
ניתן להדפיס בבית דפוס בפורמט רחב או במדבקות בגלילים בהתאם לצרכי הלקוח
ליווי מלא של הלקוח בבחירת המדבקות המתאימות לו ביותר

  • הדפסת מדבקות לעסקים

    עסקים כמעט בכל תחום זקוקים למדבקות כל העת בכדי לבצע את עבודתם. מדבקות וסטיקרים הם הדרך הטובה והקלה ביותר לספק מידע על מוצרים שאותם העסק רוצה למכור. זו יכולה להיות תווית המסמנת את פרטי המוצר, מדבקה המוסיפה מידע על תווית קיימת ועוד מיליון ואחת דברים שאפשר לעשות באמצעות מדבקות. הדפסת מדבקות מתבצעת על ידי מדפסת מדבקות מיוחדת, אשר מסוגלת להדפיס כל עיצוב שיעלה בדעתכם על גבי גליל מדבקות. מדפסת המיועדת עבור הדפסת מדבקות היא בדרך כלל משהו שבתי דפוס מחזיקים, אך לא מעט עסקים בוחרים לרכוש אותה בעצמם ולבצע את ההדפסה לבד בכדי לחסוך עלויות.

  • מתי כדאי לרכוש מדפסת מדבקות לעסק?

    כל מי שצריך מדבקות להדפסה ניצב בפני אחת משני האפשרויות: לשלם לבית דפוס עבור הדפסת המדבקות ולהשתמש בהן, או לרכוש מדפסת המיועדת עבור הדפסת מדבקות ולבצע את העבודה בעצמו. כאשר מדובר על עסק שאיננו משתמש באופן קבוע בכמות גדולה של מדבקות, הדרך הפשוטה ביותר היא פשוט לרכוש את המדבקות מבית הדפוס כל פעם שהוא נזקק למדבקות נוספות. אולם, כאשר מדובר על עסק גדול או כזה שלא רוצה להיות תלוי בחסדיו של בית הדפוס, הוא יכול לרכוש בעצמו מדפסת מדבקות, ולבצע את הדפסת המדבקות בכל עת שירצה. כמובן שהמדפסת עולה לא מעט כסף, אולם מדובר על השקעה ראשונית המחזירה את עצמה עם הזמן, כאשר מדובר על עסק שמדפיס מדבקות לעיתים קרובות.

  • אילו סוגים של מדפסות להדפסת מדבקות ישנם?

    כאשר מדובר על מדפסת מדבקות שאותה אנחנו רוצים לרכוש לעסק, ישנם 3 סוגים עיקריים:

    מדפסת שולחנית קטנה – מדפסת בגודל קטן יחסית אשר עובדת באמצעות שיטת ההדפסה התרמית. הגודל של מדפסת שולחנית הוא בגודל של קופסת נעליים פחות או יותר, וכך היא איננה תופסת מקום רב. המדפסת הזאת מיועדת עבור עסקים שמדפיסים מדבקות באופן קבוע, אך לא בצורה אינטנסיבית מדי. למעשה, מדפסת מדבקות שולחנית מיועדת עבור עסק בינוני או קטן או לשימוש ביתי, והיא מסוגלת להדפיס עד 1,000 מדבקות ביום, מבלי לגרום לשחיקה לראש ההדפסה.

    מדפסת תעשייתית – המדפסת הזאת כשמה כן היא מיועדת עבור הדפסה תעשייתית של מדבקות, והיא גדולה ומאסיבית יותר. שלא כמו מדפסת שולחנית שבה מנגנון ההדפסה ממורכז לאמצע המדפסת, במדפסת תעשייתית המנגנון מיושר לשמאל, כך שאפשר להגיע לתוצאות מדויקות יותר, ואין צורך לבצע כיול למדפסת לעיתים קרובות. מדפסת תעשייתית אמורה להחזיק למשך זמן רב גם כאשר משתמשים בה עבור הדפסת מדבקות בכמות גדולה יותר, כאשר הכמות המדויקת שאפשר להדפיס ביום מבלי לשחוק את ראש ההדפסה משתנה מדגם לדגם (לרוב באזור 5,000 עד 10,000). כמו כן, מדפסת תעשייתית היא גדולה וחזקה, יכולה לעמוד גם מחוץ לעסק, ולהחזיק מעמד לאורך שנים רבות. החיסרון היחיד שלה הוא המידות הגדולות שלה, דבר שצריך לקחת בחשבון לפני כל רכישה.

    מדפסת מדבקות ניידת – מיועדת עבור סוכני שטח או מקומות גדולים שצריכים לתת מענה להדפסת מדבקות תוך כדי תנועה. על המדפסת הזאת נדבר בהרחבה בהמשך המאמר.

  • הדפסת מדבקות לצורך שמירה על סדר

    אין ספק שאחד הדברים החשובים בכל ארגון או עסק, הוא שמירה על סדר. כאשר מדובר על עסק המתעסק מדי יום עם מאות ואפילו אלפי מסמכים ופריטים, בלי שתהיה דרך לסמן בקלות כל דבר יהיה קשה מאוד לשמור על הסדר. במקרה זה למשל, מדפסת מדבקות שולחנית יכולה להיות פתרון מושלם, ולאפשר להדפיס עבור כל פריט מדבקה מיוחדת המסמנת את המקום שבו הוא צריך להיות. כך, גם אחרי שמישהו יוציא את הדבר ממקומו, הוא יידע להיכן הוא צריך להחזיר אותו והסדר יישמר.

  • הדפסת מדבקות לצורך מיתוג

    כל בעל עסק לומד בשלב מוקדם או מאוחר שאחד הדברים ההכרחיים והחשובים ביותר להצלחתו של העסק הוא נושא המיתוג והשיווק. גם אם מדובר על עסק שמוכר מוצרים במחירים טובים ומעניק שירות מעולה, או על נותן שירות אשר עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, אם הוא לא ידאג לשיווק ומיתוג מקצועי, הסיכוי שלו להצליח ולמשוך לקוחות אינו גבוה. כאשר מדובר על עסק המחזיק מדבקות להדפסה, הוא יכול ליצור לעצמו מדבקות ובהם שם העסק והפרטים שלו, וכך למתג כל פריט ופריט שיוצא מהעסק עם מדבקה ממותגת ומעוצבת. לקוח אשר מקבל את המוצר עם מדבקה ממותגת יודע להעריך את ההשקעה, והמדבקה מסייעת לו לזכור את פרטי העסק. עסק שאינו מחזיק במדפסת מדבקות יכול לפנות לבית דפוס שיבצע זאת עבורו.

  • הדפסת מדבקות ברקוד

    הברקוד הוא משהו שכולנו מכירים, אך פעמים רבות לא ממש שמים לב אליו. לאחרונה זוכה הברקוד לקצת יחס, בזכות הקופות העצמאיות שהתחילו להיות פופולריות ברשתות השיווק השונות, ובהן צריך הלקוח להעביר בעצמו את הברקוד במכונת התשלום העצמית. קשה להפריז בחשיבותו של הברקוד – בזכותו אנחנו יכולים לעשות את הקניות שלנו בצורה מהירה הרבה יותר, מבלי שצריך בכל פעם להקליד או לחפש את המוצר שאנחנו רוצים להעביר בקופה. במקרה שמדובר על מוצרים שעל התווית שלהם לא מודפס הברקוד, יש צורך בשימוש עם מדבקות ברקוד. הדפסת מדבקות ברקוד בבית העסק מתבצעת כמובן באמצעות מדפסת מדבקות, כאשר בכל גליל מדבקות מודפס ברקוד שונה שאותו מדביקים על פס המוצרים המתאים.

  • הדפסת מדבקות ללקוחות פרטיים

    גם אנשים פרטיים שאינם בעלי עסק נדרשים מדי פעם להדפסת מדבקות בכמות כזאת או אחרת. זה יכול להיות מדבקות עבור אירוע שהם מקיימים, עבור מתנות שהם רוצים לתת ועוד מגוון מקרים שבהם אדם פרטי צריך להדפיס באופן חד פעמי כמות גדולה של מדבקות. במקרה כזה אין ספק שהדרך הטובה ביותר היא פשוט לפנות אל בית דפוס המתעסק עם הדפסת מדבקות, שידפיס עבורם את המדבקה. אם יש צורך גם בעיצוב מיוחד עבור המדבקה, ניתן לפנות אל מעצב גרפי פרטי, או לקבל עזרה מהמעצב הגרפי שעובד עם בית הדפוס.

  • הדפסת מדבקות בבתי מאפה

    כמעט בכל מאפייה הדרך לקבוע את התשלום על המאפים שהלקוח רוצה לקנות, היא באמצעות שקילה שלהם. בלא מעט מקרים מדובר על מאפייה שנמצאת בתוך חנות גדולה, והלקוח שוקל את המאפים במקום שהוא לוקח אותם. כך, כאשר הוא מגיע אל הקופה יש כבר מחיר על המאפים והוא יכול לשלם במהירות ובקלות. במקומות רבים מדובר על גם דרך הפעולה במחלקות שמוכרים בהן בשר, דגים וגבינות לפי משקל, כאשר העובד שאחראי על המחלקה מדפיס עבורכם את המדבקה לפי המשקל שלקחתם, וכך אתם יכולים לשלם על המוצר בקופה. גם במקרה הזה מדובר על מדפסת מדבקות אשר מבצעת את העבודה מאחורי הקלעים, ומסייעת לנו בפעולה פשוטה שהייתה מסובכת הרבה יותר בלעדיה.

  • מדפסת מדבקות ניידת

    בנוסף למדפסת המדבקות שעליה דיברנו עד כה, שאותה מניחים במקום מסוים במשרד או בעסק, מדפסת מדבקות ניידת מאפשרת להדפיס מדבקות בכל מקום שאנחנו רוצים. מדובר על מדפסת בגודל קטן שאותה אפשר לקחת לשטח ולהשתמש איתה בקלות עבור הדפסת מדבקות. לרוב, היא נמצאת בשימוש על ידי סוכני שטח אשר מסתובבים בין בתים של לקוחות, וזקוקים להדפסה של מדבקות כמו מדבקות אחריות, מדבקות קבלה וכן הלאה. במקרים מסוימים גם במקומות כמו מחסנים גדולים נעשה שימוש עם מדפסת מדבקות ניידת, המאפשרת לעובדים להדפיס במקום את המדבקות שהם צריכים לצורך סידור המחסן מבלי שהם צריך לטרוח כל פעם ולהגיע אל מדפסת המדבקת שנמצאת בקצה השני של המחסן. מדפסת מדבקות ניידת ניתן לרכוש במגוון צורות: מדפסות צרות (בגודל של 2”), בינוניות (בגודל של 3”), רחבות (בגודל של 4"). בנוסף, ניתן לרכוש בנפרד מגוון גדול של אביזרים המיועדים עבור מדפסת מדבקות ניידת ובהם נרתיק נשיאה, רצועת כתף, מטען לרכב, מטען מהיר ועוד.

  • כיצד מדפיסים במדפסת מדבקות ניידת?

    כפי שאתם בטח מבינים, כאשר מדובר על הדפסת מדבקות במדפסת שולחנית או תעשייתית, הדפסת המדבקות בפועל מתבצעת באמצעות שליחת פקודת הדפסה מהמחשב. אולם, כאשר מדובר על מדפסת מדבקות ניידת, שליחת פקודת ההדפסה מתבצעת בצורה אלחוטית, על ידי קישורית בלוטות', באמצעות טלפון נייד, מחשב לוח או מסופון עם תוכנה ייעודית. חשוב לזכור כי מדפסת מדבקות ניידת עובדת בשיטת הדפסה Direct Thermal והיא יכולה להדפיס רק על גבי נייר תרמי או מדבקות תרמיות בלבד, ולא באמצעות רדידי דיו. למעשה, אם היו גורמים למדפסת להיות מתאימה להדפסה באמצעות רדידי דיו, ממילא היא הייתה גדולה הרבה יותר והיא הייתה מאבדת את יכולת הניידות שלו.

  • מהי מהירות ההדפסה של מדפסת מדבקות?

    מהירות ההדפסה היא אמנם לא פרמטר חשוב אצל חלק מהעסקים, אך במקרים שבהם יש צורך בעבודה מהירה ויעילה ישנה חשיבות למהירות הדפסה גבוהה. מהירות ההדפסה של המדבקות תלויה כמובן בסוג המדפסת – ניידת, שולחנית או תעשייתית, ובדגם הספציפי של המדפסת. למעשה, המהירות נמדדת במ"מ לשנייה, כאשר מדפסת מדבקות ניידת פשוטה מגיעה לקצב מקסימלי של כ- 80 עד 100 מ"מ בלבד לשנייה. מדפסת מדבקות שולחנית מהירה יותר, ומסוגלת להדפיס בקצב של 100 עד 200 מ"מ לשנייה. מדפסת מדבקות תעשייתית מהירה יותר ויכולה להגיע גם ל – 250 מ"מ לשנייה.

  • רכישת מדפסת מדבקות מבית טוב

    רכישה אצל מקום מקצועי ואמין חשובה גם בכדי להיות רגועים שיש גב שעומד מאחורי המדפסת וייתן לכם שירות בכל מקרה של תקלה או בעיה. מטבע הדברים – מדובר על מכונה שיכולה ביום מן הימים להתקלקל, ובמקרה כזה כאשר רכשתם במקום מקצועי, יהיה לכם אל מי לפנות ולקבל מענה זמין ומיידי. ולכן, גם אם אתם אולי רואים פרסומות על מחירים מעט זולים יותר, לא תמיד מדובר על משהו משתלם לטווח הארוך, אלא כדאי לרכוש דווקא במקום המעניק אחריות ארוכה ומחזיק באנשי מקצוע וטכנאים שיהיו זמינים עבורכם בכל עת.

  • היכן אפשר לרכוש מדפסת מדבקות איכותית?

    אם אתם מחפשים את המקום הטוב והמשתלם ביותר עבור רכישה של מדפסת מדבקות, כדאי שתכירו את חברת Wise-Code בע"מ. חברת Wise-Code עוסקת בכל דבר הקשור בהדפסת מדבקות – מהדפסה בפועל של מדבקות באיכות גבוהה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, ועד אספקה של מדפסות להדפסת מדבקות בגדלים שונים. אצל Wise-Code תוכלו לרכוש מדפסת מדבקות אלחוטית ניידת, מדפסת מדבקות שולחנית וכן מדפסת מדבקות תעשייתית – כולן של המותגים המובילים והחברות המובילות בעולם בתחום. אצל Wise-Code תקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר, וליווי והכוונה החל משלב ההתלבטות בבחירת המדפסת, ועד לרגע שאתם יודעים לתפעל אותה אצלכם בעסק בצורה טובה. גם לאחר מכן – בכל מקרה של תקלה או שאלה שאתם צריכים איש מקצוע שמבין בתחום עבורה, תוכלו לפנות אל Wise-Code ולקבל מענה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

מדבקות בגלילים אקלקטי

יצירת קשר