הדפסה על מדבקות צורניות

מדבקות בכל צורה כולל צורת הלוגו של העסק
ניתן להדפיס את המדבקות בבית דפוס או בבית הלקוח באמצעות מדפסת מדבקות
כל סוגי חומרי הגלם החל מנייר ועד פוליאסטר
ניתן להדפיס בבית דפוס בפורמט רחב או במדבקות בגלילים בהתאם לצרכי הלקוח
ליווי מלא של הלקוח בבחירת המדבקות המתאימות לו ביותר

יצירת קשר

מדבקות צורניות
אייקון ריטייל

ריטייל

אייקון טקסטיל

טקסטיל

אייקון בידור

פנאי

הדפסת מדבקות בחיתוך צורני –

מדבקות צורניות הינו ביטוי המתייחס למדבקות בצורה מיוחדת השונה ממעגל או ריבוע. מדבקות צורניות יכולות להיות בכל גודל או צורה החל ממדבקה בצורה של הלוגו של העסק, צורות מיוחדות כגון מגן או כוכב או בצורה של הגרפיקה אותה הינכם מעוניינים להדפיס.

בוייס קוד אנו מציעים מדבקות צורניות לשם פרסום המוצר שלכם אך גם כאלה שניתן להדפיס עליהן באמצעות מדפסת מדבקות כך שהכיתוב שבפנים משתנה בהתאם למוצר שאותו הינכם מעוניינים להדפיס.
מדפסת המדבקות יושבת בבית העסק שלכם ואתם מדפיסים בדיוק את מה שאתם צריכים בקלות ובנוחות מירבית כאשר אנו עומדים מאחוריכם ונותנים לכם תמיכה מלאה.
כך למשל בתי מאפה וקונדיטוריות יכולות להדפיס מדבקות הכוללות את כל הדברים שהם מחוייבים להדפיס לפי החוק על מדבקה ייחודית להם.

מידע מפורט על מדבקות צורניות – 

הדפסה באמצעות מדפסת מדבקות:
בוייס קוד אנו מציעים מגוון מדפסות מדבקות בהתאם לצרכי הלקוח החל ממדפסות מדבקות שולחניות וכלה במדפסות תעשייתיות.
המדפסות עובדות על טכנולוגיית הThermal Transfer ובאמצעות רדיד דיו וחום מאפשרות הטבעה של דיו על גבי המדבקות בצורה עמידה
לאורך זמן.


את המדפסת יש להתקין על גבי מחשב בעל מערכת הפעלה מסוג Windows ובעזרת תוכנה לעיצוב המדבקה מתאפשר לנו להדפיס כל דבר שרק נרצה החל מברקודים לשמות מוצרים, רכיבים תזונתיים ועוד.

את המדבקות בחיתוך צורני ניתן לייצר במגוון חומרי גלם בהתאם לצורך הלקוח ורמת העמידות. חשוב להתאים את רדיד הדיו לחומר הגלם כך שתתבצע הדפסה איכותית שמחזיקה לאורך זמן.

הדפסת מדבקות צורניות בבית הדפוס שלנו:
ניתן להדפיס מדבקות בחיתוך מיוחד על גבי כל סוגי חומרי הגלם בהתאם לרמת העמידות.
כמו כן ניתן לייצר עם מגוון רחב של דבקים החל מדבק קל להסרה ועד דבק כפול להדפסה על גבי משטחים מאובקים או משטחים שנכנסים להקפאה.

ניתן לבחור את העיצוב של המדבקה מול הגרפיקאים שלנו בין אם מדובר בלוגו של העסק או כל צורה באשר היא.

ישנם שני סוגי הדפסת מדבקות בחיתוך צורני:
* מדבקות בגלילים יודפסו על ידי מכונה תעשייתית של שטנצים או מכונה דיגיטלית – נשתמש בשיטת הדפסה זו כאשר נרצה להדפיס בכמויות גדולות. (שימוש בשיטה זו תוזיל מחיר פר מדבקה).
* מדבקות בגליונות יודפסו על ידני מכונת הדפסה עם פלוטר – נשתמש בשיטת הדפסה זו כאשר נרצה להדפיס כמות קטנה של מדבקות (שימוש בשיטה זו תאפשר לנו לייצר כמות יחסית קטנה של מדבקות אך מחיר העסקה כולה תהיה נמוכה).

חומרי גלם למדבקות:


כאשר מבצעים הדפסה על מדבקות צורניות חשוב להבין את הצורך של העסק והתנאים בהם צריכות המדבקות לעמוד ולפיכך להתאים את סוג חומר הגלם של המדבקות עצמן.
יש כמה סוגי חומרי גלם פופולריים בארץ כאשר כל סוג חומר גלם מעניק רמת עמידות אחרת בהתאם למחירו – ככל שחומר הגלם יקר יותר כך הוא עמיד יותר (ככלל אצבע).
עמ"נ לבצע הדפסה על מדבקות בבית העסק יש להשתמש במדפסת מדבקות, מדבקות אשר מגוללות לגלילים וברדידי דיו.
הדפסה על מדבקות מתאפשרת על החומרי גלם הבאים:
* נייר כרומו
* נייר ואלום
* פוליפרופילן
* פוליאסטר


נייר כרומו –
מדבקות כרומו הינן מדבקות בגלילים העשויות מנייר איכותי בעל גימור מבריק אשר ניתן להדפיס עליהן באמצעות רדיד דיו מסוג WAX לשם הדפסה איכותית שלא תימחק לאורך זמן. המדבקות הללו אינן עמידות בפני פגעי מזג האוויר וגם קשה להסירן משום שהן מסוגלות להיקרע. מומלץ להשתמש במדבקות אלו כאשר אין צורך להסירן לאחר הדבקה ואין צורך להדביק אותם מחוץ לסביבה מקורה. מנגד לחסרונות הברורים שלה מקבלים מדבקה זולה שההדפסה שלה נשארת לזמן ממושך במידה והיא נמצאת בתנאים הנכונים.

נייר ואלום –
מדבקות ואלום הינן מדבקות המגוללות לגליל העשויות מחומר גלם הנקרא ואלום. חומר גלם זה דומה מאוד לכרומו בכך ששניהם סוג של נייר שניתן לקרוע אך ההבדל הוא שמדבקות ואלום מגיעות בגימור מט בניגוד לכרומו שמגיע בגימור מבריק. נקרא גם נייר נטול עץ. על מדבקות אלו ניתן גם לרשום בעט.

מדבקות פוליפרופילן –
מדבקות פוליפרופילן נחשבות מדבקות בדרג בינוני מבחינת עמידות. כאשר רוצים להדפיס על מדבקות פוליפרופילן, כדאי להשתמש ברדיד דיו מסוג WAX/RESIN או RESIN משום שרדיד WAX רגיל לא "ייתפס" טוב על גבי המדבקה וההדפסה תצא "מרוחה".

מדבקות פוליאסטר –
מדבקות בגלילים מחומר גלם פוליאסטר הן מדבקות להדפסה עמידות וחזקות במיוחד שיכולות לעמוד בטמפרטורות של עד 100° צלסיוס.
ישנם כמה סוגים שונים של מדבקות פוליאסטר אך משפחה זו היא מבין סוגי המדבקות הכי עמידות הקיימות בשוק. הדפסה על מדבקות פוליאסטר מתבצעת הכי טוב באמצעות רדיד דיו מסוג RESIN ולאחר שמבצעים הדפסה בשילוב שני החומרים, מקבלים מדבקה סופר עמידה שההדפס שלה לא ירד אפילו עם אלכהול.

יצירת קשר