הדפסת מדבקות לוגו

הדפסת מדבקות לוגו לעסקים
ניתן לייצר בכל הגדלים והצורות
כל סוגי חומרי הגלם ברמות עמידות שונות
אפשר לייצר מדבקות עם לוגו שלאחר מכן אפשר להדפיס עליהן

יצירת קשר

אייקון ריטייל

ריטייל

אייקון לוגיסטיקה

לוגיסטיקה

אייקון רפואה

בריאות

הדפסת מדבקות לוגו הינו מונח המתייחס לאפשרות של הדפסת מדבקות מעוצבות (לפי דרישת לקוח) הכוללות את הלוגו של בית העסק.
חברת וייס קוד מתמחה בפתרונות הדפסה לעסקים ומעניקה ללקוחותיה את האפשרות לרכוש מדבקות מעוצבות עם לוגו שניתן להכניס למדפסת מדבקות ולהדפיס עליהן. הדפסת מדבקות לוגו מאפשרת למתג את העסק שלכם ברמה הגבוהה ביותר: לתת מגע אישי לאריזות שנשלחות ללקוח, סגירת קופסאות אוכל או לצרכי שיווק כלליים.

היתרון של הדפסת מדבקות לוגו הוא שניתן להדפיס, בבית העסק, מדבקה עם מידע משתנה (בית אם מדובר במתכונים שונים לבתי מאפה, מידע על מוצר הקיים באריזה שנשלחת ללקוח, מדבקת משלוח או כל דבר אחר) אשר כוללת את הלוגו והעיצוב הייחודי של בית העסק, דבר המעניק למדבקה ייחודיות ויוקרתיות.

בעוד שמדפסת מדבקות סטנדרטית עובדת על שיטת הThermal Transfer אשר מאפשרת להדפיס בצבע אחד בלבד, ניתן להזמין מראש את המדבקות המעוצבות בכלל צבעי הקשת ולהדפיס עליהן ישירות באמצעות המדפסת מדבקות בצבע אחיד.

ניתן להשתמש במגוון רחב של חומרי גלם למדבקות בהתאם לצורך רמת עמידות ו/או תקציב.
כאשר מבצעים הזמנה של חומר גלם ספציפי יש להתאים את הריבון (רדיד הדיו) לחומר הגלם – הנכם מוזמנים להתקשר למשרדנו עמ"נ לעשות איפיון לצרכים שלכם.
כמו כן ניתן להזמין מדבקה בחיתוך צורני.

כאשר מייצרים מדבקות לוגו, יש לוודא, על ידי הדמיה שמבוצעת על ידינו, שגודל המדבקה גדול מספיק כדי להכיל את התוכן שבית העסק צריך להדפיס וגם מספיק מקום ללוגו.

מידע מעמיק על הדפסת מדבקות לוגו

חומרי גלם למדבקות

ישנו מגוון רחב של עסקים וענפים אשר יש להם צורך בפתרון של הדפסת מדבקות לוגו וכפי שהצורך מגוון, כך גם הפתרונות הקיימים.

 

חשוב להבין את הצורך של העסק והתנאים בהם צריכות המדבקות לעמוד ולפיכך להתאים את סוג חומר הגלם של המדבקות עצמן.

 

יש כמה סוגי חומרי גלם פופולריים בארץ, כאשר כל סוג חומר גלם מעניק רמת עמידות אחרת בהתאם למחירו – ככל שחומר הגלם יקר יותר כך הוא עמיד יותר (ככלל אצבע).

 

עמ"נ לבצע הדפסת מדבקות לוגו בבית העסק, יש להשתמש במדפסת מדבקות, מדבקות אשר מגוללות לגלילים וברדידי דיו.

 

הדפסת מדבקות לוגו מתאפשרת על החומרי גלם הבאים:

  • נייר תרמי
  • נייר כרומו
  • נייר ואלום
  • פוליפרופילן
  • פוליאסטר

נייר כרומו

מדבקות כרומו הינן מדבקות בגלילים, העשויות מנייר איכותי בעל גימור מבריק אשר ניתן להדפיס עליהן באמצעות רדיד דיו מסוג WAX לשם הדפסה איכותית שלא תימחק לאורך זמן. המדבקות הללו אינן עמידות בפני פגעי מזג האוויר וגם קשה להסירן משום שהן מסוגלות להיקרע.

 

מומלץ להשתמש במדבקות אלו כאשר אין צורך להסירן לאחר הדבקה ואין צורך להדביק אותם מחוץ לסביבה מקורה. מנגד לחסרונות הברורים שלה מקבלים מדבקה זולה שההדפסה שלה נשארת לזמן ממושך במידה והיא נמצאת בתנאים הנכונים.

 

נייר תרמי

מדבקות תרמיות הינן מדבקות המגוללות על גליל ומתאימות לשימוש במדפסות מדבקות, בין אם מדובר במדפסת העובדת על שיטת הדפסה Thermal transfer או Direct thermal. חומר הגלם ממנו עשויים הגלילים הינו חומר הרגיש ללחץ וחום ועל ידי חימום המדבקה בצורה סלקטיבית באמצעות הראש התרמי של המדפסת, משתנה הצבע של המדבקה במיקומים שחיממנו ובפועל יוצא כיתוב, מספרים או ברקודים בהתאם למה ששלחנו להדפסה.

 

נייר תרמי הינו נייר לא עמיד כלל ולמעשה ניתן להשאיר סימנים על המדבקה על ידי נגיעה במדבקה עם הידיים או עם הציפורניים וכפי שהשם של החומר גלם מרמז – המדבקה רגישה מאוד לחום.

 

יתרון משמעותי של הדפסת מדבקות לוגו תרמיות הוא שאין צורך בשימוש ברדידי דיו והצורך בהחלפת המתכלים מצומצמת וקלה במיוחד.

 

נייר ואלום

מדבקות ואלום הינן מדבקות המגוללות לגליל העשויות מחומר גלם הנקרא ואלום. חומר גלם זה דומה מאוד לכרומו בכך ששניהם סוג של נייר שניתן לקרוע אך ההבדל הוא שמדבקות ואלום מגיעות בגימור מט בניגוד לכרומו שמגיע בגימור מבריק. נקרא גם נייר נטול עץ. על מדבקות אלו ניתן גם לרשום בעט.

מדבקות פוליפרופילן

מדבקות פוליפרופילן נחשבות מדבקות בדרג בינוני מבחינת עמידות. כאשר רוצים להדפיס על מדבקות פוליפרופילן, כדאי להשתמש ברדיד דיו מסוג WAX/RESIN או RESIN משום שרדיד WAX רגיל לא "ייתפס" טוב על גבי המדבקה וההדפסה תצא "מרוחה".

 

בתוך משפחת מדבקות הפוליפרופילן קיימות גם מדבקות שקופות אשר עוברות תהליך קצת שונה בזמן הייצור.

 

מדבקות פוליאסטר

מדבקות בגלילים מחומר גלם פוליאסטר הן מדבקות להדפסה עמידות וחזקות במיוחד שיכולות לעמוד בטמפרטורות של עד 100° צלסיוס.

 

ישנם כמה סוגים שונים של מדבקות פוליאסטר אך משפחה זו היא מבין סוגי המדבקות הכי עמידות הקיימות בשוק. הדפסה על מדבקות פוליאסטר מתבצעת הכי טוב באמצעות רדיד דיו מסוג RESIN ולאחר שמבצעים הדפסה בשילוב שני החומרים, מקבלים מדבקה סופר עמידה שההדפס שלה לא ירד אפילו עם אלכהול.

 

כדי להדפיס לוגו על מדבקות פוליאסטר יש צורך בשימוש בתהליך הדפסה מורכב הנקרא דפוס משי.

 

איך מתחילים לעבוד על מדבקות לוגו?

על מנת להתחיל בתהליך ייצור מדבקות הלוגו יש צורך לקבל את הלוגו של בית העסק בקובץ וקטורי פתוח.

 

ייצור המדבקות יחל רק לאחר אישור העיצוב על ידי הלקוח (תהליך שלעיתים עובר כמה איטרציות עד לקבלת התוצאה המקובלת על ידי הלקוח).

 

כמו כן, אנו מבצעים הדמיה על מנת לוודא שיש מספיק מקום במדבקה, כולל הלוגו, להדפסה של כל המידע שהלקוח עלול להדפיס.

 

שיטות הדפסה

 

הדפסה על מדבקות לעסק עובדת על טכנולוגיית Thermal transfer או Direct thermal (בעברית העברה תרמית או תרמית ישירה).

 

הדפסת העברה תרמית הינה שיטת הדפסה דיגיטלית בה חומר גלם (במקרה זה סוג של דיו) מיושם על גבי מדבקת נייר או פלסטיק על ידי המסת הציפוי הקיים על גבי רדיד דיו כך שציפוי זה נדבק על המדבקה. בהדפסה תרמית ישירה מעידך אין צורך ברדיד דיו כלל.

 

שיטת ההעברה התרמית מועדפת על גבי ההדפסה התרמית הישירה כאשר יש צורך בשימוש בחומרי גלם עמידים יותר כגון נייר כרומו, ואלום, פוליפרופילן או פוליאסטר. הדפסה על מדבקות באמצעות העברה תרמית מתבצעת על ידי שלושה רכיבים עיקריים: ראש הדפסה סטטי, רדיד דיו מצופה פחמן והחומר גלם עליו אנו מדפיסים. שלושת רכיבים אלו מרכיבים מעין "סנדוויץ" כאשר רדיד הדיו נמצא באמצע. באמצעות חימום נקודתי של ראש ההדפסה אנו ממיסים את הפחמן אשר מצפה את רדיד הדיו על גבי המדבקה.

 

הדפסה באמצעות שיטת התרמית הישירה אינה מצריכה רדיד דיו ובמקום זאת היא מייצרת "תמונה" באמצעות חימום נקודתי של ראש ההדפסה אשר מיושם ישירות על חומר גלם מסוג נייר תרמי. נייר תרמי הינו נייר מצופה בחומר "תרמו-כרומי" אשר הופך לשחור כאשר מיישמים חום עליו.

יצירת קשר