הדפסת מדבקות למחסנים

הדפסת מדבקות למחסנים ומרכזים לוגיסטיים
הדפסת מדבקות איתור מחסנים
הדפסת מדבקות למחסני יבואנים
מדבקות לזיהוי מוצרים
ניתן להדפיס מתוכנה גרפית או מהERP

יצירת קשר

הדפסת מדבקות למחסנים
מחסנים

מחסנים

אייקון לוגיסטיקה

לוגיסטיקה

הדפסת מדבקות למחסנים ומרלוג"ים

הדפסת מדבקות למחסנים הינו ביטוי שיכול להתייחס לשני סוגי פתרונות הדפסת מדבקות לעסקים:
1. הדפסת מדבקות זיהוי למוצרים המאוחסנים במחסני העסק
2. מדבקות איתור למחסנים לוגיסטיים

* הדפסת מדבקות זיהוי למוצרים הינו פתרון הניתן בדרך כלל ליבואנים אשר מקבלים סחורה ללא אמצעי זיהוי כלשהו כגון ברקוד או מספר דגם. עסק הזקוק לפתרון זיהוי מוצרים יכול להדפיס באמצעות מגוון רחב של תוכנות, בין אם מדובר בתוכנת ERP פנימית של העסק או אם מדובר בתוכנה אחרת.
* מדבקות איתור למחסנים לוגיסטיים הינו פתרון הניתן לכל עסק בעל מחסן לוגיסטי גדול כגון מרלו"גים ו/או מחסני יבואן והוא משמש לאיתור מיקום ספציפי במחסן הן מבחינת העמודה/שורה והן מבחינת הקומה וכפועל יוצא – התא הספציפי.

מידע מפורט על הדפסה למחסנים

חומרי גלם למדבקות:
כאשר מבצעים הדפסה על מדבקות לעסק עם מחסנים לוגיסטיים חשוב להבין את הצורך של העסק והתנאים בהם צריכות המדבקות לעמוד ולפיכך להתאים את סוג חומר הגלם של המדבקות עצמן.
יש כמה סוגי חומרי גלם פופולריים בארץ כאשר כל סוג חומר גלם מעניק רמת עמידות אחרת בהתאם למחירו – ככל שחומר הגלם יקר יותר כך הוא עמיד יותר (ככלל אצבע).
הדפסה על מדבקות מתאפשרת על החומרי גלם הבאים:
* נייר תרמי
* נייר כרומו
* נייר ואלום
* פוליפרופילן
* פוליאסטר

נייר כרומו –
מדבקות כרומו הינן מדבקות בגלילים העשויות מנייר איכותי בעל גימור מבריק אשר ניתן להדפיס עליהן באמצעות רדיד דיו מסוג WAX לשם הדפסה איכותית שלא תימחק לאורך זמן. המדבקות הללו אינן עמידות בפני פגעי מזג האוויר וגם קשה להסירן משום שהן מסוגלות להיקרע. מומלץ להשתמש במדבקות אלו כאשר אין צורך להסירן לאחר הדבקה ואין צורך להדביק אותם מחוץ לסביבה מקורה. מנגד לחסרונות הברורים שלה מקבלים מדבקה זולה שההדפסה שלה נשארת לזמן ממושך במידה והיא נמצאת בתנאים הנכונים.

נייר תרמי –
מדבקות תרמיות הינן מדבקות המגוללות על גליל ומתאימות לשימוש במדפסות מדבקות, בין אם מדובר במדפסת העובדת על שיטת הדפסה Thermal transfer או Direct thermal. חומר הגלם ממנו עשויים הגלילים הינו חומר הרגיש ללחץ וחום ועל ידי חימום המדבקה בצורה סלקטיבית באמצעות הראש התרמי של המדפסת, משתנה הצבע של המדבקה במיקומים שחיממנו ובפועל יוצא כיתוב, מספרים או ברקודים בהתאם למה ששלחנו להדפסה.
נייר תרמי הינו נייר לא עמיד כלל ולמעשה ניתן להשאיר סימנים על המדבקה על ידי נגיעה במדבקה עם הידיים או עם הציפורניים וכפי שהשם של החומר גלם מרמז – המדבקה רגישה מאוד לחום.
יתרון משמעותי של מדבקות תרמיות הוא שאין צורך בשימוש ברדידי דיו והצורך בהחלפת המתכלים מצומצמת וקלה במיוחד.

נייר ואלום –
מדבקות ואלום הינן מדבקות המגוללות לגליל העשויות מחומר גלם הנקרא ואלום. חומר גלם זה דומה מאוד לכרומו בכך ששניהם סוג של נייר שניתן לקרוע אך ההבדל הוא שמדבקות ואלום מגיעות בגימור מט בניגוד לכרומו שמגיע בגימור מבריק. נקרא גם נייר נטול עץ. על מדבקות אלו ניתן גם לרשום בעט.

מדבקות פוליפרופילן –
מדבקות פוליפרופילן נחשבות מדבקות בדרג בינוני מבחינת עמידות. כאשר רוצים להדפיס על מדבקות פוליפרופילן, כדאי להשתמש ברדיד דיו מסוג WAX/RESIN או RESIN משום שרדיד WAX רגיל לא "ייתפס" טוב על גבי המדבקה וההדפסה תצא "מרוחה".

מדבקות פוליאסטר –
מדבקות בגלילים מחומר גלם פוליאסטר הן מדבקות להדפסה עמידות וחזקות במיוחד שיכולות לעמוד בטמפרטורות של עד 100° צלסיוס.
ישנם כמה סוגים שונים של מדבקות פוליאסטר אך משפחה זו היא מבין סוגי המדבקות הכי עמידות הקיימות בשוק. הדפסה על מדבקות פוליאסטר מתבצעת הכי טוב באמצעות רדיד דיו מסוג RESIN ולאחר שמבצעים הדפסה בשילוב שני החומרים, מקבלים מדבקה סופר עמידה שההדפס שלה לא ירד אפילו עם אלכהול.

הדפסה על מדבקות לזיהוי מוצרים במחסן – מתבצעת, בדרך כלל, על מדבקות בגודל 50 מ"מ ברוחב על 25 מ"מ בגובה וזה מספיק גדול בכדי להכניס את שם המוצר וברקוד זיהוי (בדר"כ המק"ט של המוצר). ההדפסה על המדבקות מתבצעת באמצעות תוכנה הקיימת בבית העסק, מדפסת מדבקות העובדת על שיטת הדפסה Thermal transfer או Direct thermal ורדיד דיו (או ללא, תלוי בשיטת ההדפסה).
הלקוח בוחר מה הוא רוצה וצריך להדפיס וכל מה שנותר זה להשתמש ברכיבים המתכלים. כמובן שבחברת Wise-code תוכלו למצוא את כל סוגי חומרי הגלם להדפסת מדבקות ובנוסף תקבלו תמיכה והדרכה בשימוש המוצרים.

מדבקות איתור למחסנים לוגיסטיים – אלו הן מדבקות רחבות ביחס לגובה שלהן, המודפסות על חומר גלם עמיד כגון פוליאסטר אשר מחזיק שנים רבות. המדבקות יכולות להכיל מידע רב בהתאם לצרכי הלקוח כאשר המידע הפופולרי ששמים הינו מספר העמודה, מספר הקומה, עומק התא ולעיתים איזה צד. כמובן שכל המידע צריך להיות תואם לתוכנת הWMS בה משתמשת החברה. כל המידע הנ"ל מופיע על גבי המדבקה בצורה קריאה למשתמש וגם בצורת ברקוד לסריקה על ידי סורק ברקוד או מסופון.

יצירת קשר